פתיחת התערוכות: 26.11.11 נעילה: 31.12.11
הדס חסיד מציגה קבוצת עבודות שנעשו לאחרונה. הכותרת מתייחסת לעבודות בצבע הנראות כביצי עין, המוצבות על שני בסיסים בחללים המרכזיים של הגלריה, בהם מוצגת תערוכתה. קרישתו של הצבע היא עניין מרכזי גם בעבודות הציור שנעשו ברובן על גבי מצעים נטולי כושר ספיגה. מריחת הצבע, עובי המברשת, ובעיקר היחסים בין התפתלותו של קו לנוכחותו האחרת של הקו הישר, או העיגול, הם יחסים של מאבק כוחות בציור. הכפפה הטבולה בצבע שחור, ושפיכת הצבע החוזרת ומאזכרת ביצת עין, גם היא בשחור, מציעות נוכחות של קיום יומיומי המקיים לצידו גם צד אפל.
ציור הקיר "אמנית בשקיעה" הממוקם בחלל הפנימי מאזכר צליבה ובו בזמן נראה גם אופטימי כציור ילדים.
עבודות חריטה בקרטון ביצוע הממוקמות אף הן באותו חלל משיבות את החדות כאמצעי בציור, ואת החדירה אל מתחת לפני השטח כאפשרות מנומקת ובהירה, כאשר היא נבחרת ומתקיימת כמהלך עבודה.
חסיד זורקת כז'ונגלרית את כל מרכיבי הציור באויר ובכל עבודה נדמה שתפסה את חלקם והותירה מה שהותירה לתפיסה בעבודה הבאה. מהלך רווי סכנה זה הוא אולי צורך קיומי, דרמטי, הנמצא בבסיס הציור עבורה.
הדס חסיד מציגה קבוצת עבודות שנעשו לאחרונה. הכותרת מתייחסת לעבודות בצבע הנראות כביצי עין, המוצבות על שני בסיסים בחללים המרכזיים של הגלריה, בהם מוצגת תערוכתה. קרישתו של הצבע היא עניין מרכזי גם בעבודות הציור שנעשו ברובן על גבי מצעים נטולי כושר ספיגה. מריחת הצבע, עובי המברשת, ובעיקר היחסים בין התפתלותו של קו לנוכחותו האחרת של הקו הישר, או העיגול, הם יחסים של מאבק כוחות בציור. הכפפה הטבולה בצבע שחור, ושפיכת הצבע החוזרת ומאזכרת ביצת עין, גם היא בשחור, מציעות נוכחות של קיום יומיומי המקיים לצידו גם צד אפל.
ציור הקיר "אמנית בשקיעה" הממוקם בחלל הפנימי מאזכר צליבה ובו בזמן נראה גם אופטימי כציור ילדים.
עבודות חריטה בקרטון ביצוע הממוקמות אף הן באותו חלל משיבות את החדות כאמצעי בציור, ואת החדירה אל מתחת לפני השטח כאפשרות מנומקת ובהירה, כאשר היא נבחרת ומתקיימת כמהלך עבודה.
חסיד זורקת כז'ונגלרית את כל מרכיבי הציור באויר ובכל עבודה נדמה שתפסה את חלקם והותירה מה שהותירה לתפיסה בעבודה הבאה. מהלך רווי סכנה זה הוא אולי צורך קיומי, דרמטי, הנמצא בבסיס הציור עבורה.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה